Kępa Sempławska

Sobota, 25 lipca 2015 | dodano: 18.01.2019Kategoria 5-10 Osób, Z Kasią, Z rodziną
Wycieczka autem do Wyszogrodu. Zaparkowaliśmy ok 12 na rynku. Tam odwiedziliśmy muzeum, które otworzono nie tak dawno temu. Potem zeszliśmy na dół, by wejść na Górę Zamkową, gdzie oczyszczono teren i udostępniono bunkier z IIWŚ. Nastepnie schodami wzdłuż parowy wyszliśmy na Rębowskiej 10, skąd udaliśmy się do głównego kościoła (pierwszy raz wchodząc do środka). Potem z bratem doszliśmy do Mickiewicza, skąd wszyscy pojechaliśmy autem do Januszewa. Tam przespacerowaliśmy się na Kępę Sempławską, w jej wschodniej części. W domu byliśmy po 15.

12:12 - 13:15. Wspólna trasa do kościoła w centrum. Ku N tylko z bratem. Zdjęcie satelitarne z 2014.05.24

12:12. Wyszogród. Muzeum Wisły Środkowej i Ziemi Wyszogrodzkiej przy rynku, utworzone w 2015. Widok ku E

12:38. Wyszogród. Model zniszczonej Synagogi

12:41. Wyszogród. Rynek widziany z piętra muzeum. Widok ku W

12:50. Wyszogród. Góra Zamkowa. Bunkier z IIWŚ Widok ku SW

12:53. Wyszogród. Góra Zamkowa. Bunkier z IIWŚ Widok ku NNE

12:53. Wyszogród. Góra Zamkowa. Po prawej most na DK 50. W centrum Kępa Wyszogrodzka. Widok ku SEE

12:55. Wyszogród. Góra Zamkowa. W centrum Czerwińsk nad Wisłą. Widok ku NEE

13:02. Wyszogród. Rębowska 20 na rogu z Kilińskiego. Widok ku E

13:05.Wyszogród. Wnętrze kościoła pw. Świętej Trójcy z XVIII w.

13:06. Wyszogród. Szyb wentylacyjny kościoła pw. Świętej Trójcy

13:12. Wyszogród. Róg Rębowskiej (po lewej) i Czerwińskiej (po prawej). Do niedawna stał tam budynek. Widok ku NNE

13:37 - 14:35. Wspólna trasa na brzeg Kępy Sempławskiej. Stamtąd ku N samotnie, zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Zdjęcie satelitarne z 2012.08.29

13:40. Januszewo. Ostroga rzeczna prowadząca na Kępę Sempławską w jej E części. Widok ku NNW

13:46. Kępa Sempławska. Paliki stabilizujące ostrogę rzeczną

Kępa Sempławska. Między ostrogą i N wieżą wysokiego napięcia. Widok ku S

14:04. Kępa Sempławska. Wieża wysokiego napięcia na kępie. Widok ku NWW

14:06. Kępa Sempławska. Krawędź Wysoczyzny Płońskiej. Po lewej Drwały. Po prawej tereny Wyszogrodu (poza kadrem teren grodziska). Wieże energetyczne po stronie miasta, tuż przy samej granicy. Widok ku N

14:09. Kępa Sempławska. Osłona wieży wysokiego napięcia, chroniąca przed prądem rzecznym w razie powodzi. W tle krawędź Wysoczyzna Płońskiej we wsi Drwały. Widok ku N

14:26. Kępa Sempławska. Powrót z wycieczki. Widok ku S
Rower: Dane wycieczki: 4.00 km (0.00 km teren), czas: 01:00 h, avg:15:00 km/h, prędkość maks: km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa educz