Wyprawa Suwalska II - Do Augustowa

Środa, 6 sierpnia 2008 | dodano: 11.08.2008Kategoria 3-4 Osoby, LSTR, Wyprawy po Polsce, Pół nocne, Gminy, Z Księgowym, 2008 Suwalszczyzna
Pobudka około 8. Wyruszyliśmy o 10. Wiodła nas DW 668. Z tej zjechaliśmy tylko do parku na placu w Jedwabnem, gdzie urządziliśmy na ławeczce przerwę do 12. W tym czasie trochę padało i krążyły tam dwa psy. Jeden specyficzny. Po przerwie wyszło trochę słońca, choć było jeszcze pochmurno do Grajewa. Dotarliśmy tam DW 668, z której przez Białaszewo skróciliśmy przejazd do DK 65. Nieco wcześniej, w Klimaszewnicy, wjechaliśmy w ślepą dróżkę prowadzącą na pola, ale lokalna kobieta nas nawróciła stamtąd. W samym Grajewie przerwa na zakupy w pierwszym napotkanym markecie. Później to już długa jazda DK 61 i żarty o "13 kilo". Do Augustowa dojechaliśmy o 20, a tam odnaleźliśmy niewielki bar, w którym zjedliśmy skromną kolację. Po niej wspaniała, nocna jazda krajówką, namiot rozkładając dopiero gdzieś w połowie między granicą powiatu i Frąckami.

Umocnienia fortu II Twierdzy Łomża. Widok ku E

Umocnienia fortu II Twierdzy Łomża. Widok ku S

Umocnienia fortu II Twierdzy Łomża. Widok na Łomżę ku SWW

Kownaty. DW 668. Widok ku NNE

DW 668. Jedwabne. W tle kościół pw. św. Jakuba. Widok ku E

Jedwabne. "Pamięci zesłańców zmarłych z głodu i zimna pomordowanych w łagrach Syberii i Kazachstanu. Wdzięczni za cud ocalenia sybiracy i patrioci polscy Jedwabnego 2002 rok "ku pamięci zmarłym ku przestrodze żyjącym"

Radziłów. DW 668. Kościół pw. św. Anny. Widok ku NE

Białaszewo. Kościół pw. św. Stanisława Biskupa i Męczennika. Widok ku NE

Grajewo. DK 65. Widok ku NW

Grajewo S. Kościół pw. Matki Boskiej Nieustającej Pomocy. Widok ku N

Rajgród. DK61. Po prawej kościół pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny. Widok ku E

Bargłów Kościelny. DK61. W tle wieże kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego. Widok ku NE

Bargłów Kościelny. DK 61. W tle wieże kościoła pw. Podwyższenia Krzyża Świętego. Widok ku NE

Bargłów Kościelny. DK 61. Kościół pw. Podwyższenia Krzyża Świętego. Widok ku SSE

Kolacja w Augustowie

Pora spać w Augustowskich lasach

- Jedwabne
- Przytuły
- Radziłów
- Rajgród
- Bargłów Kościelny
Rower:Unibike Dane wycieczki: 141.30 km (0.00 km teren), czas: 07:15 h, avg:19.49 km/h, prędkość maks: 44.44 km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tazrz