Wyprawa "MułJuczny" w Świętokrzyskie IV - Do Bocheńca

Piątek, 5 września 2008 | dodano: 14.09.2008Kategoria 2 Osoby, LSTR, Wyprawy po Polsce, Z Księgowym, 2008 Świętokrzyskie 2

Szybko się spakowaliśmy i w drogę. Wyskoczyliśmy na główną, którą mieliśmy pod nosem. Z tej skręt w Piotrkowicach, podążając przez wsie do Drochowa (ruiny dworku które jakoś się pojawiły na trasie), Chmielowice, gdzie pojawił się asfalt (od zjazdu z głównej, większość trasy to wapień, coś pomiędzy szutrem a naturalnym asfaltem z dziurami), a w końcu Tokarnia, skąd już w dół się rozpędziliśmy, by potem skręcić już za Nidą w kierunku Mostów, w ten sposób skracając sobie drogę do Bocheńca. Niestety opłaciliśmy to paskudna nawierzchnią przez około 2km. Na miejscu rozpakowaliśmy się i przyszło mi ruszyć po zakupy. Długo odpoczywaliśmy, a po południu zachciało mi się wybrać na przejażdżkę po okolicach. Zaczęło się od zdobycia Czubatki, a skończyło na odwiedzinach jeziorka oraz przekroczeniu 10 000 km w tym roku. Dzień poświęcony na nicnierobienie.

Po noclegu w Celinach

Drochów Dolny. Ruiny dworu z XIX w. Widok ku SE

Droga z Drochowa Dolnego do Chmielowic. Widok ku NW

Łukowa. Widok ku NNE

Wolica. Zrujnowana wieża ciśnień. Zbudowana w międzywojniu, a przestała istnieć w ciągu kilku kolejnych lat. Widok ku SSE

DK 7. Podzamcze. Widok ku N

Punkt wysokościowy na Czubatce koło Bocheńca

Z rowerem spacer po grani Czubatki

Stok pasma Czubatki. W centrum drzewa w dolinie Wiernej Rzeki. Widok ku NW

Bolmin (Nowiny). W centrum przysiółek Milechowy. W tle Grząby Bolmińskie. Widok ku NE

Bolmin (Kresy). W tle centrum Bolmina u stóp Grząb Bolmińskich. Widok ku NNE

Bolmin (Kresy). Widok ku E

Bolmin (Papiernia). "Cmentarz wojenny prawem chroniony 1914 1915 104 żołnierzy poległych w I Wojnie Światowej Wojewódzki Konserwator Zabytków w Kielcach"

Bolmin (Papiernia). Cmenatrz z IWŚ

Bolmin (Papiernia). "Cmentarz wojenny 1914 1915 142 żołnierzy poległych w I wojnie Światowej"

Bolmin (Papiernia). Wierna Rzeka w pobliżu ujścia do Białej Nidy. Widok ku S

Bolmin (Papiernia). Widok ku W

Bolmin (Wymysłów). Hutka

Bolmin (Wymysłów). Zalew Bolmin. Widok ku SSE

Bolmin (Wymysłów). Zalew Bolmin. Widok ku SW

Bolmin (Wymysłów). Zalew Bolmin. W tle Grzywy Korzeczkowskie. Widok ku E

Bolmin (Wymysłów). Zalew Bolmin. Widok ku S

Bolmin (Choinki). DW 762. Pierwsze przekroczenie rowerem 10 000 km w ciągu roku
Rower:Unibike Dane wycieczki: 62.00 km (5.00 km teren), czas: 04:04 h, avg:15.25 km/h, prędkość maks: 53.33 km/h

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alasi