LSTR przez Ursynów i Okęcie

Wtorek, 21 października 2008 | dodano: 22.10.2008Kategoria 2 Osoby, LSTR, Wyprawki w regionie, Pół nocne, Z Księgowym

O 14 na Banacha. Ruszyliśmy z Księgowym na południe. Z ŻiW do Wirażowej, która łukiem mijała teren fortu Zbarż. Koło cargo drobne problemy techniczne w jego rowerze. Przez Poleczki na wschód, wnet dotarliśmy do Kazurowej Górki. Przebywaliśmy tam do 16. Księgowy trenował podjazd, a ja podejście. Rolną na zachód i za ostatnim domem w lewo. Przeszliśmy na drugą stronę torów, po czym skręciliśmy na wschód. Wjechaliśmy do Lasu Kabackiego. Z Moczydłowskiej skręt w Leśną. Za skrętem do zabudowań, odbiliśmy ku NW. Wyjechaliśmy na Bogatki, a z niej w Puławską. Ruszyliśmy na południe, przejechaliśmy przez Dawidy, w Jaworowej skręt w Objazdową. Wzdłuż ogródków działkowych dotarliśmy do pętli na Paluchu. Cofnęliśmy się do wieżowej i podjechaliśmy do ogrodzenia lotniska. Już się zbliżał wieczór, więc nie spędziliśmy tam wiele czasu. Jak najprościej przejechaliśmy do Alei Krakowskiej, a z niej w Szyszkową. Potem Jutrzenki ku północy. Zahaczyliśmy o Fort Szczęśliwicki, ale było już zbyt późno i niepokojąco, więc zaraz się wycofaliśmy. Rozdzieliśmy się pod akademikiem.

Skrzyżowanie Żwirki i Wigury z Banacha. Widok ku S

Okęcie. Widok ku N

Okęcie. Widok ku E

Pod akademikiem na Banacha
Rower:Unibike Dane wycieczki: 46.00 km (15.00 km teren), czas: 02:42 h, avg:17.04 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oteki