Słonecznie Przybojewsko

Sobota, 25 lutego 2017 | dodano: 25.02.2017Kategoria Zwykłe przejażdżki, Samotnie

Był ładny dzień pełen słońca. Wczoraj przed wieczorem napadało śniegu, a dziś przyszła pora na to, by część stopniała. Z pół godziny trwało turlanie się do Goworowa i tam naszła mnie myśl, by trochę zwiększyć tempo, jechać w rytmie 1 minuta na 2-3 spokojnej jazdy. W ten sposób trwała jazda do Karnkowa, gdzie skręt w prawo w drodze gruntową, która za ostatnim domem stała się błotnista, a przy lesie śnieżna. Dojazd do DK62 i powrót przez Miączyn. Okazało się, że prace asfaltowania, jakie widoczne były jesienią, dotyczyły tylko wyjazdu ze wsi, a ostatni odcinek jak był błotnisty, tak pozostał. Część trzeba było przejść z buta, ale od małej parowy zjazd nowym asfaltem w dół i powrót do domu. Nim jednak się udało mi się wyjść na wyjazd, dużo czasu i sił zmarnowało się, by odnaleźć smar, bo łańcuch zaczynał nabierać lisiej barwy. Gdy już przebierała się miarka, nagle się odnalazł, więc było ok. Szukane było też mp3, ale to był akurat próżny trud.

14:03. DW 565. Pierwszy z zakrętów ku górze. Po prawej stronie drogi zniknęło jedno ze starych drzew. Widok ku NWW

14:05. DW 565. Ostatni fragment podjazdu. Po prawej również zauważalny brak kilku drzew. Widok ku NNW

14:13. DW 565. Jeden ze skutków wichury. Widok ku NNW

14:15. DW 565. Kolejne drzewo do odstrzału

14:15. DW565 przy północnym skręcie na Miączyn

14:21. Goworowo. Jak widać, kolejne stracone drzewa

14:28. Nowe Przybojewo. Budynek gorzelni z XIX. Widok ku N

15:08. Nowe Przybojewo. Jeden z domów, wyremontowanych dzięki ekipie TVN

14:43. Karnkowo. Droga pełna błota, prowadząca do Goławina. Widok ku SE

15:04. Miączyn. Nowy fragment asfaltu w centrum wsi

15:05. Asfalt wyprowadzona poza zabudowania...

15:05. ....Aczkolwiek niedaleko

15:06. Przez pozostały, nie pokryty asfaltem odcinek, przyszło mi iść w takich warunkach
Rower:Czarny Dane wycieczki: 20.41 km (3.00 km teren), czas: 01:14 h, avg:16.55 km/h, prędkość maks: 43.08 km/h

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiez