Do Czerwińska z rzeźbą gipsową

Piątek, 16 maja 2003 | dodano: 22.03.2018Kategoria Zwykłe przejażdżki, Samotnie
Pochmurny dzień. Tego dnia miał być kurs z Chociszewa o 6:50, ale mi się nie udało. Autobus zrobił swoje, nim udało mi się dotrzeć na miejsce. Zabrakło ~500 m. W rezultacie skończyło się na jeździe przez Zdziarkę do Czerwińska, wioząc gips (wyszła mi żółto niebieska "cegła", z wyciętym rysunkiem "gada ze skrzydłami" (komentarz z 2022 - żałuję, że coś takiego w ogóle mi przyszło na myśl), ale całość tak paskudna, że szkoda gadać ) w plecaku na kierownicy. Bardzo niewygodna, męcząca i powolna jazda. Szczegóły wyjazdu zatarły się a pamięci. Najbardziej prawdopodobny przebieg to: wyjazd do Chociszewska autem i powrót na pieszo. Rowerem z domu na Wilkówiec. Skręt w prawo ku górze, koło kapliczkowego ronda. Dalej wprost do Zdziarki, wyjeżdżając na DK 62 w najdalszym skrzyżowaniu tej wsi.

Sprawdzian na matematyce. Apel 3 Maja na WF. Zwolniono nas z GW więc w tę pędy po plecack. Tam okazało się, że przybyła mama. Wzięła plecak, a ja z powrotem na rowerze. Zjazd z DK 62 w główną drogę przez Zdziarkę. Tam zdarzyło mi się minąć P z IIB.

2013.05.08
W praktyce, tak jakby nie było lekcji z powodu egzaminów klas III. W trakcie 2 i 3 lekcji zwiedzaliśmy kościół, licząc całe 12 osób. Pomylił mi się bus powrotny w rezultacie znów wracając spory kawałek pieszo.

2013.05.12
Oceny z kartkówki z religii. Wspaniały kwiatek. Jeden z sakramentów to "pomarszczenie chorych". Na WF każdy biegał tyle, ile chciał. mi się udało zrobić 5,75 okrążenia. (~1,5 km). Ogólnie kiepski nastrój tego dnia.

2013.05.13
Od pewnego czasu do szkoły zdarzało mi się przyjeżdżać wcześniej. O 9 było przedstawienie w wykonaniu 2 osób z Krakowa. Miało zniechęcać do używek. Wszyscy pękali ze śmiechu. Z mojej klasy był na tym jeszcze KT. Potem do biblioteki. Po powrocie praca nad gipsowym odlewem na zajęcia z fizyki/chemii. Po zachodzie słońca burza. Jeden z piorunów trafił ~1 km ku S.

2013.05.14
Na pierwszej wolnej godzinie spóźniona praca domowa na rosyjski - opowiadanie. Udało mi się skończyć wraz z przybyciem T. Brak informatyki i WF.

2013.05.15
Na religii niepomyślne odpytywanie kilku osób z pacierza. W rezultacie mieliśmy mieć zbiorówkę w poniedziałek. Po powrocie malowanie gipsu.
Rower: Dane wycieczki: 14.00 km (10.00 km teren), czas: 02:00 h, avg:7.00 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ceobi