LSTR - Z ekipą Pawla i Damianosa

Niedziela, 19 kwietnia 2009 | dodano: 02.03.2019Kategoria 3-4 Osoby, LSTR, Warszawa

Początek i koniec wyjazdu zatarł mi się w pamięci. Z akademika jakoś przejechało się do Gdańskiego, a stamtąd spora jazda wzdłuż brzegu Wisły, po prawej mając ogródki działkowe (które wytrzymały tylko do kolejnego roku, zmyte powodzią roku 2010). Przejazd nadrzeczny trwał do mostu Grota. Potem wzdłuż Modlińskiej do mostu na Żeraniu, by zdobyć WP. Wyjazd oryginalnie, bo wzdłuż torów w kierunku SE. Na wysokości ulicy Krakusa skręt ku E, przejazd ok. 120 metrów i skręt ku N. Koniec tej jazdy nastąpił pod Trasą Toruńską. Nie pamiętam dokładnego przejazdu dalej, ale zapewne była to jazda wzdłuż tejże trasy ku E. Punktem spotkania w centrum handlowym M1 w Markach (przy SE wejściu do budynek najbliżej głównego skrzyżowania).

15:39. Nadwiślańska trasa między mostem Gdańskim i Grota. Widok ku NNW

15:46. Umocnienia brzegu przy moście Grota. Widok ku SSE

16:13. Tory w rejonie Trasy Toruńskiej. Widok ku SSE

16:14. Tory w rejonie Trasy Toruńskiej (w tle). Widok ku N

Niebawem po moim dojeździe udało się spotkać z chłopakami. Wspólnie pojechaliśmy przez Las Bródnowskie (dokładnego przejazdu nie pamiętam. W pamięci utkwił fakt przejazdu koło jednostki wojskowej, a później po jakichś deskach uformowanych na kształt ścieżki przez bardziej podmokły obszar). Stamtąd na Pragę. Chyba ulicą św. Wincentego. Kolejnym punktem były ruiny parowozowni na Szwedzkiej, będące kolejnym WP. Zachciało mi się wejść do środka, ale powrót był nieco szybszy, ze względu na obcych ludzi w okolicy. Jakoś przejechało się w okolice Dworca Wschodniego. Nie pamiętam czy Targową, czy Brzeską. Kolejny punkt to Młyn Michla. Moje rozstanie z Chłopakami miało miejsce gdzieś na Alei Solidarności. Ich pognało na północ Jagiellońską, a mnie pobliskim mostem na zachodni brzeg Wisły. Dalszej trasy do akademika nie pamiętam.

18:58. Szwedzka. We wnętrzu ruin parowozowni (budynek po SW krańcu terenu).

19:39. Widok z mostu Śląsko-Dąbrowskiego ku W
Rower:Unibike Dane wycieczki: 53.40 km (5.00 km teren), czas: 03:12 h, avg:16.69 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzial