Kapliczki w gminie Czerwińsk nad Wisłą

Sobota, 1 stycznia 2005 | dodano: 06.02.2019
W jednym miejscu zebrane zdjęcia wszystkich sfotografowanych kapliczek w gminie.

Chociszewo

2018. Listopad. Chociszewo S. Kapliczka przy skrzyżowaniu: na wprost Borek i DW 565; w lewo do centrum wsi; za plecami do Wilkówca lub stacji paliw. Widok ku SEE

2018. Listopad. Chociszewo S. Kapliczka przy skrzyżowaniu: na wprost Borek i DW 565; w lewo do centrum wsi; za plecami do Wilkówca lub stacji paliw. Widok ku E

Czerwińsk nad Wisłą

2018. Sierpień. Czerwińsk. Kapliczka w pobliżu dawnego wyrobiska przy Boguszynce

2018. Listopad. Czerwińsk. Kapliczka przy zbiegu Dunina, Sieleckiej i Świętokrzyskiej. Widok ku NNE

Grodziec

2018. Sierpień. Grodziec. Krzyż na rozstaju. Po lewej do Strzembowa, po prawej do Pieścideł. Widok ku NE

2018. Sierpień. Grodziec. Krzyż przy skrzyżowaniu DP i drogi do Strzembowa. Widok ku NW

2018. Grudzień. Grodziec E. Nowy krzyż i głaz pamiątkowy przy skrzyżowaniu (po NW stronie) z drogą do Strzembowa (po prawej). "Gdy gaśnie pamięć ludzka, dalej mówią kamienie. S. Wyszyński Pamięci poległych i zamordowanych z powiatu Płońskiego w latach 1914 - 1921 mieszkańcy Grodźca Listopad 2018". Widok ku NNW

2018. Sierpień. SP w Grodźcu. Widok ku NNW

2018. Sierpień. Grodziec. Szkoła podstawowa. Tablica z 19.06.1966 przy wejściu do budynku, upamiętniająca niemiecki obóz pracy z IIWŚ. Widok ku NNW

Kuchary-Skotniki

2018. Sierpień. Krzyż na skrzyżowaniu między Radzikowem, Roguszynem, Nowym Przybojewem i Kucharami - Skotnikami. Widok ku W

Radzikowo Scalone

2018. Grudzień. Radzikowo Scalone E. Skrzyżowanie przy niebieskiej kapliczce. W lewo (między polami, z tendencją do sporego błota) do Radzikowa Starego i Nowego przy szkole podstawowej. W prawo (prawie ślepo zakończona) E część Radzikowa Scalonego (z ewentualną drogą polną w stronę Grodźca). Widok ku NNE

2018. Grudzień. Radzikowo Scalone E. Skrzyżowanie przy niebieskiej kapliczce. Widok ku E

Radzikowo Stare

2018. Grudzień. Radzikowo Stare E. Kapliczka przy trójstyku (po NW stronie skrzyżowania) Starego (na zdjęciu) i Nowego (po N stronie drogi) Radzikowa oraz Kuchar-Skotnik (po lewej stronie kapliczki i za plecami). Lewe ramię krzyża wskazuje kierunek do Nowego Przybojewa, prawe do Radzikowa, front kierując na kościół w Grodźcu (prawie dokładnie ku N). Po E stronie kapliczki na mapach widać polne drogi do R-S, z czym bywa różnie. Po lewej zagajniki, kryjące źródła tworzące S dopływ goławińskiej "Szczurówki" w E części R-S. Po prawej zagajnik między R-S i Radzikowem Starym. Widok ku SE

Sielec

2018. Sierpień. Sielec Krzyż nieco oddalony od drogi między DK62 i Wilkowujami. Po jego stronie południowej znajdował się dom, powstały po IWŚ, a po prawej stronie prowadziła dróżka do dworu, omijająca pobliski staw od N.

2018. Listopad. Sielec. Droga między DK 62 i Wilkowujami. Kapliczka po N stronie Boguszynki, na E od stawów dawnego dworku. Po jej lewej stronie przed wojną znajdowało się domostwo, a po prawej biegła dróżka do dworu, omijająca pierwszy staw od N. Widok ku W

2018. Listopad. Sielec. Droga między DK 62 i Wilkowujami. Kapliczka po N stronie Boguszynki, na E od stawów dawnego dworku. Widok ku W

2018. Sierpień. Sielec. Kamień na działce przy drugim z zakrętów od DK 62 w kierunku Wilkowuj. "Wierzę w ciebie boże żywy... 1050 lat Chrztu Polski 2016". Widok ku E

Wilkowuje

2018. Listopad. Wilkowuje W. Kapliczka "Boże błogosław nam 1938 r.". Widok ku SEE

Wilkówiec

2018. Czerwiec. Wilkówiec. Pierwszy asfalt położony. Otacza kapliczkę, ale nie tworzy ronda, a specyficzne skrzyżowanie. Widok ku W

Wychódźc

2018. Listopad. Wychódźc. Krzyżówki. Krzyż postawiony w 100lecie niepodległości z inicjatywy mieszkańców. Widok ku NNE

2018. Listopad. Wychódźc. Krzyżówki. Krzyż postawiony w 100lecie niepodległości. Widok ku NNE

Rower: Dane wycieczki: 0.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zakrz