Do Warszawy z chłodem

Piątek, 10 maja 2019 | dodano: 14.06.2019Kategoria Samotnie, Warszawa, Zwykłe przejażdżki, Z rodziną

Pogoda była byle jaka. Rano deszcz, a w trakcie wyjazdu jego resztki, które sporadycznie jeszcze popadywały nad trasą. Nawet nie chciało mi się jakoś specjalnie wyciągać aparatu. Start z S krańca ścieżki na wale w Kazuniu, trzymając się ich tak daleko, jak daleko je wybudowano. W Czosnowie Rolniczą, a dalej to już ścieżką, jak daleko ona istniała. W Łomiankach Wiślana i ścieżka wzdłuż Warszawskiej. W Warszawie ze ścieżki przy Marymonckiej skręt przed 155, koło 47 wyjeżdżając na Wrzeciono. Potem w prawo (zaczynało trochę kropić) skręcając ku S koło budynku Straży Miejskiej. Dalej po E stronie 5A do Szubińskiej i na Lindego.

09:48. Kazuń. Koniec ścieżki rowerowej na wale. Widok ku SSE

11:17.Wrzeciono.W centrum kościół pw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny. Widok ku W

Od Wolumenu do Oczapowskiego. Między domami przejazd przez dziedziniec na Grodeckiego, na Przybyszewskiego okrążenie nr 64/68 przez chodnik między niewielkimi ogródkami działek, z Placu Konfederacji w Płatniczą, od Żeromskiego w Daniłowicza. Po E stronie nr 6 na Magiera, Jarzębskiego, a stamtąd ku W na zapleczu osiedla wzdłuż Broniewskiego, jedynie raz odbijając ku 23A. Od Perzyńskiego ścieżką za Trasę AK, wzdłuż niej do Gąbińskiej. Przez Braci Załuskich na Gojawiczyńską, w centrum wjeżdżając na chodnik. Dalej przez pasy i kurs na Arkadię, na Inflancką (przez fragment skweru), Pokorną, Niską, Lewartowskiego. Przed Zamenhoffa skręt na osiedle koło domu studenckiego, Nalewki, do Andersa. Świetojerska, Miodowa, Kozia i dłuższa przerwa na wydziale.

11:25.Chodnik za ul. Przybyszewskiego 64/68. Widok ku SSW

11:54. Końcowy etap budowy Osiedla przy CHArkadii oraz pierwsza część budowy Forest Complex. Widok ku SSW

Dalej szybka jazda Świętokrzyską, przerwa w aptece, przy PKiN skręt ku S, jadąc przez park koło fontanny, po czym przerwa przy Złotych, połączona z 3osobowym (Ja, J. i I.) spacerem przez Złotą, Szpitalną, Chmielną, Kruczą, w stronę metra. Potem długa przerwa przy Złotych Tarasach do wieczora. Pamiętam, że tata kilka razy próbował się dodzwonić. Potem dłuższa jazda wzdłuż JPII. Z Anielewicza miedzy blokami 18, 18A, 20, 22, Miłej 27, 16, Niskiej 19, 18, Stawki 21 po lewej stronie ręki. Dalej z Okopowej na Powązkowską. Przejazd między Literacką 5 i 3, okrążenie podstawówki od W, między 49 i 47 do osiedlowej drogi równoległej do Broniewskiego, po Anonima. Stamtąd za blokiem do Starej Baśni, Księgarzy, Andersena, Wolumen, Dantego, skręcając pod koniec za nr 5, Goldoniego, Tołstoja, Kaliszowa, Nocznickiego, Wólczyńska z odbiciem przez Burleski, prosta trasa do Łomianek, tam Sierakowska i koniec na NW krańcu Warszawskiej, gdzie uleciały ze mnie resztki sił.
Rower:Czarny Dane wycieczki: 63.33 km (0.00 km teren), czas: 04:19 h, avg:14.67 km/h, prędkość maks: 29.57 km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dyjes