Awaria (+opisy kilku dni nierowerowych)

Czwartek, 14 maja 2009 | dodano: 26.06.2009Kategoria Samotnie, Zwykłe przejażdżki

Rano na wydział. Gdy chciało mi się wrócić po zajęciach do akademika... hak krach... łańcuch krach... Trzeba było w autobus po 13. Postał potem sobie rower prawie przez miesiąc. Przypominam sobie, że w tym okresie, dzięki Księgowemu, został wymieniony pseudoamortyzator na sztywny widelec (ja nie umiałam, ale przed samą wyprawą do Skandynawii musiałam się choć trochę tego nauczyć, bo trzeba było wymienić pękniętą ramę)

Ok. 18 na Pstrykaliadę (konkurs fotograficzny na UW, ale moje "dzieło" i tak nie miało szans z powodu słabej jakości wykonania. Pamiętam też, że była koleżanka A.G (z czasów liceum, z internatu) chyba jako ktoś z NZS). Tego dnia się chyba tylko zgłaszało fotografię do konkursu.

18:03. Plac między budynkiem Instytutu Kultury Polskiej i dawnym Szpitalem Świętego Rocha ku NEE

18:03. Budynek Instytutu Kultury Polskiej widziany z budynku dawnego Szpitala Świętego Rocha ku NEE

2009.05.16

Trwała Noc Muzeów. Moje kroki wpierw skierowały się na Pola Mokotowskie, gdzie trwał koncert i znajdowało się kilka osób z Akademika (Do., Sa. i wspólna znajoma z Częstochowy). Później (od ok. 20:40) spacer przez Szucha w kierunku Alei Ujazdowskich nad Trasą Łazienkowską, gdzie nastąpiło spotkanie z Ag. Razem poszło się do Łazienek popatrzeć, jak tam przebiegała dzisiejsza Noc Muzeów. Powrót jakoś po 22.

20:52. Karawana zabytkowych aut jadących po Boya-Żeleńskiego. Widok ku NWW

21:05. Trasa Łazienkowska. Widok z Alei Ujazdowskich ku NEE

21:20.

21:30. Pałac na Wodzie. Widok ku NNE

21:42. Koncert w Łazienkach

21:54. Koncert w Łazienkach

2009.05.17

14:32. Kwiczoł w jednym z warszawskich parków

2009.05.19

Poszłam na wykład Balcerowicza między ok. 17-18. w Auditorium Maximum. Nieobowiązkowy, okazjonalny,. Dotyczył światowego kryzysu finansowego (przyznaję,, że nie pamiętam nic a nic z treści wykładu).

2009.05.20

21:14. Chyba kwiaty koło akademika

2009.05.23

Dzień słoneczny, ale dość chłodno (spory wpływ a to miał zapewne deszcz) jak na tę porę roku . Rozpoczęło się kilka dni, w trakcie których gościło się fińskich znajomych. Tego dnia - przylot na lotnisko (ok. 13:00.). Zaraz potem kurs do mieszkania jednej z wydziałowych znajomych na Ursynowie, gdzie nastała przerwa na posiłek (pobyt tam ok. 13:30-16;00 i większość czasu padał deszcz). Jakoś wkrótce po przybyciu tam poszło się z Kaz. na zakupy do pobliskiego marketu (a wkrótce po tym się rozpadało). Dopiero ok. 13:45 do tego miejsca przybyła reszta grupy z bagażami. Ok. 16 się rozpogodziło i w sporej grupie udaliśmy się na wycieczkę do Parku Wilanowskiego przy Pałacu. Trwało to do ok. 18:00, po czym przejechało się ZTM na Ursynów. Ok. 18:45 grupowe zakupy w jakimś markecie, a między ok.19:00 a 20:45 trwał wieczorny grill na terenie SGGW (maszynka pożyczona na czas tego grilla od kogoś ze znajomych (chyba od J.M., lub jej znajomych)).

16:26. Park pałacowy w Wilanowie

18:14. Ursynów

19:51. Wieczór na SGGW

2009.05.24

Kilka godzin po grillu nastąpiło przemieszczenie się na Dworzec Centralny. Tego dnia grupka jechała w Tatry, a mi przyszło zostać na wydziale (Istotne znaczenie miały koszt wyjazdu w Tatry i okres egzaminów), więc po odprowadzeniu grupy na pociąg i oczekiwaniu wraz z nimi, trzeba było wrócić spać do akademika. Po obudzeniu jazda ZTM na wydział. Nic szczególnego nie udało mi się zapamiętać ani z tego, ani z kolejnego (05.25) dnia - chyba były to próby nauki i robienia ćwiczeń z mizernymi efektami.

00:36 Dworzec Centralny

2009.05.26

Grupa wróciła. Tego dnia spacer po Łazienkach ok. 15:30-16:30 (a może nieco dłużej). Później możliwe że jakieś muzeum, a może i taras PKiN - nie wiem.

15:34. W parku Łazienki. Słynny pomnik przedstawiający Chopina

16:01. W parku Łazienki

16:11. W parku Łazienki

2009.05.28

Ostatni mój dzień spędzony z grupą. Dzień z grupą mijał na Pradze, ale w pewnym momencie trzeba było mi wracać (przeciążenie + coś związanego z jednym z przedmiotów na studiach (nie pamiętam czy egzamin, zaliczenie, ćwiczenie czy coś takiego - chyba z podstaw ekonomii)).

13:05. Praga. Park Praski. Niedźwiedź na wybiegu przy Alei "Solidarności". Widok mniej więcej ku N

13:46. Praga. Inżynierska 1 (północne skrzydło budynku). Widok ku SW

13:48. Praga. Tablica na elewacji budynku przy ul. Inżynierska 6. Widok ku E. Inskrypcja: "Pierwszy tramwaj w Warszawie wyruszył stąd 11 grudnia 1866 roku otwierając drogę tramwajowej konnej komunikacji miejskiej. Połączył on ówczesne dworce kolejowe: Petersburski - dzisiaj Wileński - na Pradze i Wiedeński w Śródmieściu".

2009.05.31

Od ok.17 do ok. 19 pobyt na SGGW, słuchając trwającego tam koncertu w pobliżu NW bramy i trochę się rozmawiając z G. Było przez mnie zrobionych ładne zdjęcie nieba/chmury, ale nim udało się je zgrać, to gdzieś przepadło. Powrót metrem już w nocy.
Rower:Unibike Dane wycieczki: 6.00 km (0.00 km teren), czas: 00:49 h, avg:7.35 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa opnal