Praktyki w Olecku - Olecko I

Poniedziałek, 29 czerwca 2009 | dodano: 05.07.2009Kategoria Samotnie, Wyprawy po Polsce, 2009 Mazury

Przez pierwszą część dnia zjeżdżali ostatni towarzysze. Potem zebraliśmy się w jednej z klas, gdzie siedzieliśmy w swoich grupach (te ustalaliśmy parę tygodni wcześniej). Dostaliśmy pogadankę o czekających nas zadaniach, trochę historii itp. Każda grupa miała swoją działkę, a te rozciągały się na polach za torami. Potem udaliśmy się na plac przed szkołą, by zapoznać się z obsługą stolika. Przerwa, a potem marsz na teren prac, po to tylko, by fizycznie dowiedzieć się odkąd-dokąd trzeba będzie biegać z tyczkami. Nie trwało to wszystko zbyt długo i potem mieliśmy sporo czasu wolnego.

Zachciało mi się raz jeszcze pojeździć rowerem i obejrzeć okolicę z siodełka. W końcu rower tyle wytrzymał, to może wytrzyma jeszcze trochę. Pojechało się główną trasą do centrum Olecka, gdzie zjadło się pyszną pizzę. Po posiłku Zamkową na plac zamkowy, potem Mazurską i Reymonta zjechało się nad jezioro. Wraz z resztą dziewczyn, które aktualnie tam spacerowały, przebyło się kawałek trasy ku północy, po czym od udało mi się samotnie okrążyć całe jezioro. Trochę to potrwało i było bardzo przyjemne. Ostatecznie wyjechało się na ul. Letnią. By poznać jeszcze trochę dróżek, skręciło się w Sembrzyckiego, Czerwonego Krzyża i Gdańską. Powrót przed zmrokiem.

12:04. Olecko. Grzyb na terenie placu szkolnego

12:05. Olecko. Grzyb na terenie placu szkolnego

13:47. Olecko. Pizzeria w centrum miasta

14:09. Olecko. Pizzeria w centrum miasta
Rower:Unibike Dane wycieczki: 19.00 km (13.00 km teren), czas: 01:13 h, avg:15.62 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa stkim