Praktyki na Podlasiu I - Do Mielnika

Poniedziałek, 24 maja 2010 | dodano: 12.03.2022Kategoria 2010 Podlasie
Rozpoczęły się objazdowe praktyki po Podlasiu. Jazda autobusem przez Siedlce. Pierwszym punktem programu były Sarnaki. Później spadł deszcz, a my dotarliśmy do Drohiczyna, gdzie udaliśmy się na Wzgórze Zamkowe. Za miasteczkiem przerwa w niewielkim wyrobisku, a potem Grabarka. Na koniec do Mielnika, gdzie miał znajdować się nocleg. Na sam koniec jeszcze się rozpadało, więc do budynku weszliśmy mokrzy.

Sarnaki. Plac w centrum miejscowości. Inskrypcje: "Oni ocalili Londyn"; "Uczestnikom akcjo AK w Operacji V2 "Sarnaki" 1995". Widok ku NNW

Drohiczyn. Góra Zamkowa. Widok ku W

Drohiczyn. Góra Zamkowa. Widok ku S

Drohiczyn. Góra Zamkowa. Widok ku SWW

Drohiczyn. Inskrypcja: "1253 2003 Pamięci 750 rocznicy Zjazdu Drohiczyńskiego i koronacji Daniela Romanowicza na króla dokonanej przez legata papieskiego arcybiskupa Opizona w świątyni NMP Podlasianie Drohiczyn dn. 10.06.2003".

Wyrobisko w Koczerach. Prezentacja profilu geologicznego Widok ku SE

Grabarka. Studencka wizyta w miejscu, raz już przez mnie odwiedzonym. Widok ku NEE
Rower: Dane wycieczki: 0.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa akzes