Praktyki na Podlasiu IV - Tykocin

Czwartek, 27 maja 2010 | dodano: 12.03.2022Kategoria 2010 Podlasie
Po krótkim spacerze porannym, wyjechaliśmy do Tykocina. Wpierw wnętrze kościoła, potem synagogi. W okolicy Wizny skręciliśmy na południe i na jakiejś łące robiliśmy wykop, a ziemia tam była nieco płynna. Potem wyjechaliśmy na Carską Drogę, by zatrzymać się na platformie w Biebrzańskim PN. No i potem powrót do bazy.

Supraśl. Kino Jutrzenka i lokal gastronomiczny przy Piłsudskiego. Widok ku W

Supraśl. Kościół pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w sąsiedztwie Kina Jutrzenka przy Piłsudskiego

Tykocin. Kościół pw. Świętej Trójcy

Tykocin. Kościół pw. Świętej Trójcy. Widok ku E

Tykocin.  Wielka Synagoga. Widok ku SSW

Tykocin. Wielka Synagoga.

DK 64. Biebrza pod Wizną. Widok ku NNE

Biebrzański PN. Kalina koralowa przy Carskiej Drodze, chyba w okolicy wsi Szorce
Rower: Dane wycieczki: 0.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iasto