Wyprawa na praktyki XVII - Praktyki X: Kończenie map

Wtorek, 13 lipca 2010 | dodano: 14.03.2022Kategoria 2010 Pińczów, Wyprawy po Polsce, Z Kasią
Całodniowa, dość gorączkowa atmosfera na głównej sali. Tworzenie map i opisów, wędrowanie do grup sąsiednich w celu ustalenia wspólnej wersji przebiegu granic warstw, liczne konsultacje z prowadzącymi. Całkiem zabawny, angażujący wszystkich dzień.
W efekcie każda grupa wytworzyła po 11 map + parę innych rzeczy wraz z opisami. Jako nasza mała grupka, trochę się podpadło kierownikowi praktyk, mimo że wcześniej jedna z prowadzących, która pewnego dnia nam towarzyszyła, ogłosiła wyróżnienie dla naszej grupy za poświecenie przy odwiercie, które polegało na wyjęciu kamienia na głębokości kilkudziesięciu cm, który blokował możliwość jego pogłębiania. Powodem podpadnięcia było oddanie materiałów w dniu zakończenia praktyk. Rzekomo jako jedyna grupa spośród wszystkich dotychczas odbytych praktyk, która zrobiła coś takiego. Tak naprawdę chodziło o niewiele znaczące detale.
Rower: Dane wycieczki: 0.00 km (0.00 km teren), czas: h, avg: km/h, prędkość maks: km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asasi