Przejażdżka do Strzembowa z zagajnikami

Piątek, 1 marca 2013 | dodano: 26.06.2013Kategoria Samotnie, Zwykłe przejażdżki

Wyjazd po 14. Wyśmienita pogoda. Trasa przez Goworowo i Pieścidła do Januszewa. Samego Strzembowa tylko południowy kraniec, bez wjeżdżania do centrum. Stamtąd przez Kębłowice do DW 570. W Radzikowie podjazd i skręt w prawo koło szkoły. Droga odtąd była niesamowicie błotnista. Od Radzikowa Scalonego więcej się nią szło, niż jechało. Tak bardzo, że zamiast nią wędrować, przyszła mi myśl, zejść z niej na rzecz poznawania polnych bezdroży. Patrząc na zdjęcie satelitarne, trasa ruchu przypominała skakanie w grze platformowej, w której to platformami są lasy i zagajniki, na skraju których się szło. Zaraz po zejściu z drogi po stronie S i E, a potem już tylko po N stronie owych zagajników. Skończył się ten spacer przy dawnym, opuszczonym domu, po którym w zasadzie nic nie zostało. Ciekawostką za to była samotnie stojąca w polu studnia. Na jakąkolwiek szutrówkę powrót w Roguszynie, kierując się wpierw ku W, a potem standardowym odcinkiem na Chociszewo. Do tego DW 565 i zakończenie w domu około 19.

Januszewo. Po prawej kapliczka przy skręcie do rezerwatu Noskowo. Widok ku NNE

Pola Strzembowa. Po lewej las Strzembowski. W tle, po prawej zagajnik z pałacem. Za plecami tereny przysiółka Kapkaz. Widok ku N

Kębłowice. Widok ku W

DW 570. W pobliżu granicy gmin. Widok ku E

Radzikowo Nowe. Droga przy szkole, wiodąca do Przybojewa. Widok ku SEE

Radzikowo Scalone. Na wprost do centralnej części wsi (po skręceniu w prawo). W lewo ślepa droga w NE krańcu wsi. Za plecami droga do Radzikowa Nowego Widok ku SE

Radzikowo Scalone E. Po południowej stronie zagajników z poprzedniego zdjęcia. Widok ku N

Śnieg zalegający w SE fragmencie Radzikowa Scalonego. Widok ku E

Po prawej stronie zagajnika Wilkowuje. Po lewej Radzikowo Scalone. Za nim S pola Kuchar-Skotnik. W tle zabudowania Roguszyna. Widok ku E

Rower chciwie wsuwał trawiasty makaron z błotnym sosem
Rower:Zielony Dane wycieczki: 31.50 km (6.00 km teren), czas: 04:30 h, avg:7.00 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycie