Po Brevecie 600km

Poniedziałek, 30 lipca 2012 | dodano: 26.06.2013Kategoria Samotnie, Wyprawy po Polsce, Z Kasią, 2012 Brevet Mazurski, Z rodziną

2014.07.27 - 30 Brevet 600km - cała trasa

Pobudka się ok. 7. Było chłodno i pochmurnie, z biegiem dnia się rozpogadzało. Krótka rozgrzewka. Dwukrotnie do asfaltu i z powrotem. Potem były już tylko ciężkie nogi i mrowienie w części palców przez miesiąc. W drodze powrotnej, o 10 odwiedziliśmy Lidzbark Warmiński, gdzie przeszliśmy się na zamek, który był jednak tego dnia zamknięty. Od 12, przez 1,5 godziny chodziliśmy po rynku w Olsztynie oraz zjedliśmy obiad. Potem przejechaliśmy do Gietrzwałdu, lecz zmęczenie było tak znaczne, że tylko udało mi się wstąpić do kościoła, by wnet wrócić do samochodu. Około 16 zatrzymaliśmy się na polach Grunwaldu, a prawie godzinę później tankowaliśmy przy DK 7, na stacji przy bunkrze w Witramowie. Około 18 byliśmy w Nidzicy, gdzie rodzice odwiedzili zamek, a my w aucie bez sił. Wróciliśmy w nocy.

Nazajutrz po maratonie

Psina w bazie maratonu

Lidzbark Warmiński. Kościół pw. św. Apostołów Piotra i Pawła. Widok ku E

Lidzbark Warmiński. Zamek Biskupów Warmińskich. Widok ku NNW

Gietrzwałd. Sanktuarium pw. Matki Bożej Gietrzwałdzkie. Widok ku SSE

Na parkingu w Gietrzwałdzie
Rower:Zielony Dane wycieczki: 2.00 km (1.50 km teren), czas: 00:06 h, avg:20.00 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa anamo