Przejażdżka

Wtorek, 24 maja 2011 | dodano: 29.06.2013Kategoria Samotnie, Zwykłe przejażdżki

Start o 9:45. Przejazd przez Wilkówiec. W pobliżu ambony na moment przerwa koło dziesiątej. Dalej trasą nad Wisłą wprost do Czerwińska. Przerwa w UG. Przypięło się rower łańcuchem do drewnianej podpory dachu. Oddało tam papiery z praktyk do podpisania i dale w drogę, bo nie było sekretarza. Kurs DK 62 do Sielca, a potem na północ.

Dojechało się do kapliczki w pobliżu wsi Wilkowuje. Tam skręt na południe. Drogą tą jechało się do tej pory tylko raz, w okresie gimnazjum. Przy pierwszym, małym skrzyżowaniu znów skręt ku południu i dojazd do (chyba) ruin gospodarstwa, ale wyskoczył mały pies, co mogło świadczyć o tym, iż było to mylne wrażenie. Pospieszne wycofanie, na skrzyżowaniu wybierając kolejną odnogę. Poprzednim razem, gdy tędy się jechało, trasa wiodła w pobliżu kolejnego gospodarstwa, omijając je tuż przy wschodnim ogrodzeniu. Wydawało się wtedy, że przejazdu nie ma, choć był, ale raczej ryzykowny. Tego dnia nie tamtędy, lecz jechało się na wprost, przez drogę polną, w gruncie rzeźbioną, biegnącą wzdłuż truskawek.

Dróżka zakończyła się łąką, na którą się wjechało, zmieniając kierunek jazdy o 30 stopni w prawo. Przebicie na zwykłą polną dróżkę, po czym skręt w lewo, w stronę Chociszewa. Minęło się dwa gospodarstwa, za ostatnim skręcając w prawo ku DK 62. Dojazd do stacji paliw i zjazd w polną dróżkę na południe, potem skręt w lewo i cały czas do asfaltu. Stamtąd prosto do domu, gdzie było się o 11:20.
Rower:Zielony Dane wycieczki: 20.40 km (14.00 km teren), czas: 01:30 h, avg:13.60 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieral