Okolice Naruszewa

Sobota, 3 września 2011 | dodano: 29.06.2013Kategoria Samotnie, Wyprawki w regionie

Wyjazd po 10. Słoneczna i ciepła pogoda. Kierunek Roguszyn. Tam przejazd przez pola, między dwoma dróżkami wyjazdowymi w kierunku północnym. Dalej Kuchary-Skotniki przez całą wieś i do Grodźca. Pierwszy skręt na Kębłowie, w lewo do centrum wsi i skręt w pola po prawej. dróżką do końca przy krzakach i zjazd na wschód, co chciały utrudnić mi krowy, stojące na zarośniętej dróżce. Wyjazd na asfalt, widać że świeży. Kierunek na Januszewo, skręt na Strzembowo i kolejny w las, w południowej części tej wsi, zwanej Kapkazem.

DW 565. Wyjazd z doliny Wisły. Widok ku NNW

Kębłowice. Tuż za ogrodzeniem - skręt w prawo. Widok ku E

Kębłowice NE. Widok ku NE

Kębłowice NE. Widok ku NEE

Droga z Kębłowic do Strzembowa. Odcinek wzdłuż zagajnika z prawej, wraz z nim, leżą na skraju gminy Czerwińsk. Widok ku NEE

W lesie kierunek południowy, ale wnet odbiło się na północ, a potem na zachód i raz jeszcze północ, by wyjechać przy skrzyżowaniu na Srebrną. 300 metrów asfaltem ku N, skręt w las na tyleż samo i przedzieranie się przez gęstą roślinność z powrotem do asfaltu na południu. W Srebrnej na północ do Grąbczewa. Potem kierunek NE do Naruszewa i skręt na Kozarzewo. W połowie trasy, między obiema miejscowościami, odbicie na północ. Wyjazd we Wróblewie, po przecięciu DK 50. Z centrum wsi raz jeszcze do krajówki, by przedostać się do kolejnej drogi we Wróblewie, tym razem na zachód.

Strzembowo SW. Widok ku W

W Lesie Strzembowskim. Widok ku NWW

Grąbczewo. Widok ku E

Droga z Trosk do Wróblewa, przecinająca DK 50. Widok ku NE

Za Wroninem skręt na południe do Zaborowa. Powrót do DK 50. Po kilometrze skręt w lewo. droga kończyła się przy kilku gospodarstwach. Odbiło się na północ, przedostając przez kanałek i wydostając na asfalt. Powrót do Naruszewa. Przez Wolę-Krysk do Kryska, gdzie skręt na południe. Po 750m skręt do lasu i przejazd nieodległą od asfaltu dróżką na południe, aż do skraju lasu. Potem jechało się głównymi trasami do domu. Na sam koniec zahaczało się jeszcze o Miączyn przy dworku.

DW 565. Zjazd w dolinę Wisły. Widok ku SE
Rower:Zielony Dane wycieczki: 75.00 km (26.00 km teren), czas: 05:00 h, avg:15.00 km/h, prędkość maks: 0.00 km/h

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wator